20/09/2019: Fam Trip του ΕΟΤ στη Σάμο για πέντε bloggers από την Ολλανδία

Ταξίδι εξοικείωσης (Fam Trip) για πέντε bloggers από την Ολλανδία διοργάνωσε από τις 10 έως τις 13 Σεπτεμβρίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη πλατφόρμα τουριστικών αξιολογήσεων στην Ολλανδία Zoover.nl (1,3 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες μηνιαίως) και την υποστήριξη του Δήμου Ανατολικής Σάμου. Στόχος του ταξιδιού ήταν η προβολή και η προώθηση στη δυναμική τουριστική αγορά της Ολλανδίας της Σάμου, ως προορισμός πολλαπλών επιλογών εναλλακτικού τουρισμού, ενισχύοντας ταυτόχρονα την προτίμηση των Ολλανδών για διακοπές σε περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους

 

Στιγμιότυπο από την επίσκεψη των πέντε bloggers από την Ολλανδία στη Σάμο. Εικονίζονται, αριστερά, η εκπρόσωπος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών, κα Αγγελική Τζίφα, η εκπρόσωπος της ολλανδικής πλατφόρμας www.zoover.nl, κα Tessa Van Den Broek, και οι bloggers κα Josine Mooij του www.herhealth.nl, κα Ilja Mul του www.Onehandinmypocket.nl,  κα Femke Sneek του www.holistik.nl, και κα Αnita Noon του www.Reisvlinder.nl.

 

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι Ολλανδές bloggers Femke Sneek του www.holistk.nl με 300.000 μοναδικούς επισκέπτες, Josine Mooij του www.herhealth.nl με 250.000 επισκέπτες, Ilja Mul του www.Onehandinmypocket.nl με 62.000 επισκέπτες, Αnita Noon του www.Reisvlinder.nl με 17.000 επισκέπτες και Tessa Van Den Broek, εκπρόσωπος του www.zoover.nl/blog  με 70.000 επισκέπτες μηνιαίως, ανακάλυψαν τον προορισμό της Σάμου, συμμετέχοντας σε εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως πεζοπορία, ιππασία, μαθήματα μαγειρικής, γιόγκα, κατάδυση. Επιπλέον, γνώρισαν τα τοπικά προϊόντα του νησιού, μέσα από επισκέψεις σε παραδοσιακές επιχειρήσεις και συμμετοχή σε οινογευσία σαμιώτικων κρασιών σε τοπικό οινοποιείο, ξεναγήθηκαν σε αρχαιολογικά μνημεία και σημεία ενδιαφέροντος και απέκτησαν προσωπικές εμπειρίες από το νησί.

 

Κατάδυση στο Καταδυτικό Κέντρο Κέρβελη Σάμου

 

Επισημαίνεται ότι στο πλαίσιο της διαφημιστικής εκστρατείας του ΕΟΤ, η πλατφόρμα www.zoover.nl, θα ολοκληρώσει online καμπάνια για την Σάμο (branded content) διάρκειας ενός έτους, ενώ αρθογραφία για την προβολή του προορισμού θα δημοσιευθεί στα δημοφιλή Μέσα που διαχειρίζονται οι Ολλανδοί bloggers, οι οποίοι συμμετείχαν στο ταξίδι εξοικείωσης.

 

Η ομάδα των Ολλανδών bloggers, κατά τη διάρκεια οινογευσίας σε οινοποιείο στο Καρλόβασι Σάμου

 

 

Η ολλανδική αγορά αποτελεί την πρώτη πηγή επισκεπτών στη Σάμο. Το 2018 πραγματοποιήθηκαν 378 απευθείας πτήσεις που μετέφεραν 30.000 Ολλανδούς ταξιδιώτες, ενώ το 2019 παρουσιάζεται αυξητική τάση, καθώς την περίοδο Απριλίου – Αυγούστου, σημειώθηκαν 21.600 αφίξεις επισκεπτών που έφτασαν στο νησί με 341 απευθείας πτήσεις από την Ολλανδία. Η τάση επιβεβαιώνεται και από τα στατιστικά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς το πρώτο 7μηνο του έτους οι αφίξεις από την Ολλανδία προς την Ελλάδα παρουσιάζουν αύξηση 3,7%,  μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές με ανοδική πορεία.

 

Ανάρτηση από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Instagram) των Ολλανδών bloggers για την επίσκεψή τους στη Σάμο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδεθείτε, Συμμετάσχετε και Μοιραστείτε
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Εγγραφείτε για να είμαστε σε επαφή
Εγγραφή στο Newsletter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το περιεχόμενο αυτών των σελίδων αποτελεί πvευματική ιδιοκτησία του ΕΟΤ και απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του ΕΟΤ. Για πληροφορίες webmaster@gnto.gr
All Rights Reserved. GNTO © 2012.