ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Η Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για το έτος 2021, περιγράφεται μέσα από τις ακόλουθες ενότητες δράσεων:

Επικοινωνιακό Positioning

Η ανάδειξη της Ελλάδας σε  κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό  τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα,  που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού,   καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ο άνθρωπος βρίσκεται στο επίκεντρο. Ειδικότερα για το 2021, το αίσθημα που προέκυψε από την ανασφάλεια, την απομόνωση, τη μονοτονία, την αβεβαιότητα και το φόβο που κυριαρχεί σε όλους τους ανθρώπους στον πλανήτη, είναι κοινό σε όλους τους ανθρώπους στον κόσμο.

Σε αυτό το κοινό αίσθημα που κυριαρχεί σε όλο τον κόσμο, το ταξίδι έχει σημασία πιο πολύ από ποτέ. Όλα αυτά ο ταξιδιώτης τα θέλει ανθρώπινα και με ασφάλεια. Θέλει να βρεθεί σε ένα μέρος που όλα αυτά συνυπάρχουν αρμονικά και του προσφέρονται απλόχερα. Όλα αυτά που θέλει είναι η Ελλάδα.

Το στοιχείο της ασφάλειας περιλαμβάνεται χωρίς ωστόσο να τονίζεται ως κεντρικό θέλγητρο.

Στόχοι Marketing

Γενικοί Στόχοι Μάρκετινγκ

·         Διαφοροποίηση και βελτίωση ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος. Συνέχιση προώθησης θεματικών-εναλλακτικών μορφών τουρισμού προβάλλοντας ειδικότερα το  προσφερόμενο προϊόν που συγκεντρώνει τις περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης ανά περιφέρεια

·         Ενίσχυση της φήμης του προορισμού «Ελλάδα» και εδραίωσή της ως top of mind τουριστικού προορισμού

·         Διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσω της προβολής και προώθησης θεματικών μορφών για χειμερινού τουρισμού κατά τους μήνες Δεκέμβριο-Φεβρουάριο, για ενίσχυση δωδεκάμηνης ζήτησης του brand Ελλάδα

·         Αύξηση ικανοποίησης του επισκέπτη μέσω της ανάδειξης αυθεντικών, εξατομικευμένων εμπειριών

 

Ειδικοί Στόχοι Μάρκετινγκ: 

·         Ενίσχυση της φήμης του προορισμού «Ελλάδα», αξιοποιώντας όλα τα στοιχεία που δίνουν στην χώρα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό

·         Ενίσχυση προβολής συγκεκριμένων περιοχών, όταν, κατά περίπτωση, συντρέχουν ειδικοί λόγοι, έκτακτα γεγονότα και συνθήκες που το επιβάλλουν

·         Τόνωση του εγχώριου τουρισμού

·         Αξιοποίηση κάθε δυνατότητας για adhoc στόχευση, ανάλογα με τις συνθήκες στις επιμέρους αγορές  και  τη δυνατότητα πραγματοποίησης ταξιδίων προς Ελλάδα, μέσω συνεργασιών με Τοur οperators, αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες κρουαζιέρας, λαμβάνοντας υπόψη  στοιχεία και εισηγήσεις που υποβάλουν οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού.

·         Επιδίωξη καλύτερων επιδόσεων ανάκαμψης σε σχέση με τον ανταγωνισμό (competitive set).

·         Αξιοποίηση των  υφιστάμενων και  νέων digital assets.

·         Αξιοποίηση των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση, με την ανάπτυξη συνεργειών με τις δράσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, της Επιτροπής 2021, καθώς και ανάπτυξη δράσεων από τα κατά τόπους Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού.

·         Ανάπτυξη συνεργειών με τρίτους φορείς από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ιδίως για την αξιοποίηση εργαλείων νέας τεχνολογίας, διεύρυνση και βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και με τον πρωτογενή τομέα, ιδιαίτερα τον αγροδιατροφικό.

 

Άξονες Στρατηγικής Marketing για τον τουρισμό 2021

  •       Διαφύλαξη και περαιτέρω ενίσχυση της θέσης  της Ελλάδας, ως τουριστικού προορισμού, μέσω αναβάθμισης και εμπλουτισμού του βασικού τουριστικού προϊόντος «Ήλιος και θάλασσα».
  •              Διαφοροποίηση/Εμπλουτισμός προορισμών με θεματικές αυθεντικές εμπειρίες και στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου.
  •         Ανάδειξη της Ελλάδας ως ασφαλούς υγειονομικά προορισμού.
  •        Περαιτέρω ενίσχυση σε αφίξεις τουριστών στις χαμηλές τουριστικές περιόδους μέσω εξειδικευμένων συμφωνιών με Τour Operators.
  •             Άνοιγμα νέων αγορών και ενίσχυση υφιστάμενων ώριμων αγορών.

Το Τουριστικό Προϊόν

Δεδομένου ότι για το 2021 η ασφάλεια,  η ηρεμία και η δυνατότητα αποφυγής πολυκοσμίας  αποτελούν βασικά κριτήρια για την επιλογή ενός τουριστικού  προορισμού, η επικοινωνία προτείνεται να εστιάζει πρώτιστα στους εξής θεματικούς άξονες:

·         Ήλιος και θάλασσα

·         Τουρισμός ευεξίας και αναζωογόνησης  (wellness)

·         Τουρισμός πολυτελείας

·          Υπαίθριες δραστηριότητες

·         Εναλλακτικός Τουρισμός /Εναλλακτική Ελλάδα (βουνά, ποτάμια, λίμνες, ενδοχώρα)

·         Θαλάσσιος τουρισμός  (yachting, sailing, diving)

·         Γαστρονομία

 

Δευτερευόντως, συνδυαστικά με τους ανωτέρω θεματικούς άξονες,  διατηρείται η προβολή και προώθηση των θεματικών/εναλλακτικών προϊόντων  που είναι σημαντικοί για τον ελληνικό τουρισμό , και ανάπτυξή τους αποτελεί διαχρονικό στόχο του ΕΟΤ.

·         Πολιτιστικός Τουρισμός

·         Θρησκευτικός / Προσκυνηματικός τουρισμός

·         Τουρισμός Πόλεων / City breaks

·         Αθλητικός τουρισμός  - Προπονητικός τουρισμός

·         Συνεδριακός τουρισμός/τουρισμός κινήτρων

 

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΓ ΕΟΤ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 2021

 

Συνδεθείτε, Συμμετάσχετε και Μοιραστείτε
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Εγγραφείτε για να είμαστε σε επαφή
Εγγραφή στο Newsletter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το περιεχόμενο αυτών των σελίδων αποτελεί πvευματική ιδιοκτησία του ΕΟΤ και απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του ΕΟΤ. Για πληροφορίες webmaster@gnto.gr
All Rights Reserved. GNTO © 2012.