Λογότυπα

Το λογότυπο της Ελλάδας μέσα στο χρόνο

Το λογότυπο του Ελληνικού Τουρισμού αποτελεί το βασικό εργαλείο οπτικής ταυτότητας καθώς αποτυπώνεται σε κάθε έντυπη και οπτικοακουστική ενέργεια προβολής. Στο λογότυπο συμπυκνώνεται η αποστολή του ΕΟΤ. 

 

Κατά τη διάρκεια των ετών το λογότυπο διαφοροποιήθηκε και αναπροσαρμόστηκε ακολουθώντας τόσο την μεταβαλλόμενη αισθητική κάθε εποχής όσο και την εξελικτική πορεία του τομέα της διαφήμισης και συμβαδίζοντας πάντα με τους βασικούς άξονες στρατηγικής του Οργανισμού. Κοινό χαρακτηριστικό όλων των λογοτύπων είναι οι λιτές γραμμές και η επιλογή των αποχρώσεων του μπλε, στοιχεία άμεσα συνδεδεμένα με την Ελλάδα.

2018 – TILL NOW
Cleverbank

2012-2017
Cleverbank

2008-2011

2005-2007
Mccann

2000-2004
α

2000-2004
ειδική εφαρμογή για τους Ολυμπιακούς Αγωνές, Αθήνα 2004.

1993-1999
1990-1992

Λογότυπα ειδικών μορφών τουρισμού

Ο ΕΟΤ ως καθ’ ύλην αρμόδιος φορέας για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της χώρας και των ειδικών μορφών τουρισμού, έχει σχεδιάσει την τελευταία δεκαετία μια σειρά λογοτύπων που αφορούν σε πιστοποιημένες επιχειρήσεις στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το Υπουργείο Τουρισμού.

Από τα πρώτα λογότυπα που σχεδίασε ήταν το σήμα ποιότητας της Ελληνικής Κουζίνας (2016), το σήμα Οινοτουρισμού (2017) και ακολούθησε αυτό του αγροτουρισμού (2018) και glamping (2018).

Το 2023 σχεδίασε μια νέα σειρά λογοτύπων που αφορούσε το σήμα επισκέψιμου τυροκομείου, ζυθοποιείου και επισκέψιμου ελαιοτριβείου.

2023

Ζωή Τζομεντζίδου

 

2023

Ζωή Τζομεντζίδου

 

2023

Ζωή Τζομεντζίδου

 

2018

Ζωή Τζομεντζίδου

 

2018

Ζωή Τζομεντζίδου

 

2017

Ζωή Τζομεντζίδου

 

2016

Ζωή Τζομεντζίδου