18/12/2014: Ο Μαραθώνας ισχυρό brand name

18/12/2014: Ο Μαραθώνας ισχυρό brand name


18/12/2014: Ο Μαραθώνας ισχυρό brand name

 

Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και του Δήμου Μαραθώνα υπέγραψαν σήμερα η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη και ο δήμαρχος Μαραθώνα κ. Ηλίας Ψινάκης.

 

Στόχος της συνεργασίας η διεθνής προβολή της ιστορικής περιοχής και η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της, που θα συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξης της.

 

Όπως επισήμανε η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη «ο Μαραθώνας ως ιστορικό και φυσικό περιβάλλον, ως μεγίστης σημασίας και διεθνούς εμβέλειας περιοχή, με ισχυρό, παγκόσμιο brand name, αποτελεί και ένα πολύ δυνατό μέσο για τη διεθνή προβολή της Ελλάδας».

 

Η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ θα διαθέσουν την τεχνογνωσία τους στο Δήμο Μαραθώνα για την ανάληψη δράσεων εξωστρέφειας. Παράλληλα πρόσθεσε η υπουργός ότι θα ενσωματώσουν στην επικοινωνία τους δράσεις και πρωτοβουλίες του Δήμου Μαραθώνα, με στόχο την ενημέρωση της διεθνούς κοινότητας και την προσέλκυση επισκεπτών.

 

Η υπουργός Τουρισμού αναφερόμενη στη γενικότερη τουριστική πολιτική, είπε: «Στόχοι της στρατηγικής μας, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος με την ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού, η ποιοτική αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών, η είσοδος νέων τεχνολογιών στον Τουρισμό, καθώς και η περαιτέρω ανάδειξη της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό».

 

Από την πλευρά του ο κ. Ηλίας Ψινάκης πρότεινε να αξιοποιηθεί η περιοχή και να αναληφθούν πρωτοβουλίες, ώστε ο Μαραθώνας να γίνει χώρος γυρισμάτων ξένων κινηματογραφικών παραγωγών.

 

Μια πρόταση που η κυρία Κεφαλογιάννη αποδέχτηκε επισημαίνοντας ότι στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης τουριστικής πολιτικής, η προσέλκυση ξένων παραγωγών στη χώρα, είναι στις άμεσες προτεραιότητες του υπουργείου.