07/08/2017: Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ η δράση-καμπάνια «#myblue / Είσαι ερωτευμένος με τη θάλασσα;»

07/08/2017: Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ η δράση-καμπάνια «#myblue / Είσαι ερωτευμένος με τη θάλασσα;»


07/08/2017: Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ η δράση-καμπάνια «#myblue / Είσαι ερωτευμένος με τη θάλασσα;»

 

Τη δράση-καμπάνια «#myblue / Είσαι ερωτευμένος με τη θάλασσα;», που υλοποιεί η WWF Hellas σε συνεργασία με την εταιρεία Anemon Productions και αποσκοπεί στην προβολή της ελληνικής φύσης και ειδικότερα των ελληνικών θαλασσών, έχει θέσει υπό την αιγίδα του ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Στο πλαίσιο της καμπάνιας πραγματοποιούνται δύο διαγωνισμοί φωτογραφίας για το ευρύ κοινό μέσα από τα social media με θέμα την ελληνική θάλασσα και τους ελληνικούς βυθούς. Ο πρώτος διαγωνισμός εξελίσσεται ήδη από την 1η Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 31 Αυγούστου σε ελληνικό επίπεδο, ενώ ο δεύτερος θα έχει πανευρωπαϊκό χαρακτήρα και θα πραγματοποιηθεί από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2017.

 

Επίσης, η εν λόγω καμπάνια συνδυάζεται με την προβολή του ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους του Λευτέρη Χαρίτου με τίτλο «Dolphin Man», που θα κάνει πρεμιέρα τον προσεχή Σεπτέμβριο στο κινηματογραφικό φεστιβάλ «Νύχτες Πρεμιέρας» της Αθήνας. Η ταινία, που αποτελεί διεθνή συμπαραγωγή, έχει στο επίκεντρό της την ιστορία του θρυλικού πρωταθλητή ελεύθερης κατάδυσης Ζακ Μαγιόλ, στην οποία βασίστηκε και το σενάριο της ταινίας μυθοπλασίας «Απέραντο Γαλάζιο» (Le Grand Bleu, 1988, σκηνοθεσία Λυκ Μπεσόν), γυρισμένη εξ’ ολοκλήρου στην Αμοργό.

 

Η δράση-καμπάνια «#myblue / Είσαι ερωτευμένος με τη θάλασσα;» αποτελεί ενέργεια με δυναμική εξωστρέφεια, καθώς προβάλλει την Ελλάδα ως ιδανικό προορισμό σε όσους έχουν αυξημένο ενδιαφέρον για τον θαλάσσιο και αθλητικό τουρισμό, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την εικόνα της χώρας στον τομέα της ευαισθητοποίησης και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντός της.

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά, εδώ.