05/11/2020- Καμπάνια ΕΟΤ:Η Ελλάδα στο κινεζικό κοινό μέσα από το φακό της Polaroid

05/11/2020- Καμπάνια ΕΟΤ:Η Ελλάδα στο κινεζικό κοινό μέσα από το φακό της Polaroid


05/11/2020- Καμπάνια ΕΟΤ:Η Ελλάδα στο κινεζικό κοινό μέσα από το φακό της Polaroid

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/10/Φωτό-5-Σαντορίνη-ουράνιο-τόξο.jpg

 

Με μία  καμπάνια -πρόσκληση του κινέζικου κοινού να παραμείνει σε επαφή με δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς, οι μοναδικές ομορφιές της Ελλάδας προβλήθηκαν στην Κίνα, προσαρμοσμένες στο γνωστό φωτογραφικό format της Polaroid.

 

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/10/Φωτό-1-red-book-2.jpg

 

Αφορμή  για την on line καμπάνια Polaroid Traveler, ήταν η πανδημία. Και το σκεπτικό της, η “ονειροπόληση». Η διάρκεια της ήταν δύο μήνες, τον περασμένο Αύγουστο και Σεπτέμβριο, και συγκέντρωσε πάνω 4.313.000 views.

 

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/10/Φωτο-2-weibo-post.png

 

Πρόκειται για μια συνεργασία της  Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας με την εταιρεία Polaroid, την εταιρεία P.R. Global Match και με τον δημοφιλή κινέζο blogger, κQi Juan Juan, ο οποίος ταξίδεψε σε πάνω από 80 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

 

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/10/Φωτό-3-Ηρώδειο.jpg

 

Ο κ. Qi Juan Juan παρείχε το οπτικοακουστικό υλικό των προορισμών για τις ανάγκες της καμπάνιας. Πραγματοποιήθηκαν διάφορες αναρτήσεις προσαρμοσμένες στο format της Polaroid με φωτογραφίες/βίντεο του blogger και υλικό της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας (κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο).

 

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/10/Φωτό-4-Καρυάτιδες.jpg

 

Η καμπάνια “έτρεξε” στους λογαριασμούς της Polaroid στις δικτυακές πλατφόρμες  WEIBO, WECHAT, TIKTOK, LITTLE RED BOOK, TOUTIAO, BILIBILI, QIONGYOU καθώς και στα Social Media της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας.

 

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/10/Φωτό-5-Σαντορίνη.jpg

 

Εκτός από την Ελλάδα στην καμπάνια Polaroid Traveler συμμετείχαν επίσης η Ισλανδία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Ιρλανδία, το Βέλγιο και η Μάλτα.