Press trip ΕΟΤ: Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη

Press trip ΕΟΤ: Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη


Press trip ΕΟΤ: Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη

Μία ακόμη δράση για την ενισχυμένη προβολή της Σαντορίνης στις διεθνείς αγορές υλοποίησε ο ΕΟΤ στα τέλη του Ιουνίου.

 

Συγκεκριμένα, από τις 26 έως τις 30 Ιουνίου στο νησί ταξίδεψαν δύο δημοσιογράφοι από τη Σουηδία, στο πλαίσιο press trip που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας σε συνεργασία με τον Δήμο Θήρας.

Από την επίσκεψη των Σουηδών δημοσιογράφων στη Σαντορίνη. Από αριστερά, ο  M. Olsson, η E. S. Nilsson, η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και της Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Θήρας, Γεωργία Ι. Νομικού, η marketing manager της Santo Wines, Κατερίνα Φιλίππου, και ο ειδικός συνεργάτης στο γραφείο τύπου του Δήμου Θήρας, Νίκος Ζαφειρόπουλος. 


Στο ταξίδι συμμετείχαν η εκδότρια του περιοδικού για τον τουρισμό πολυτελείας First Class Magazine, Eva Suzanne Nilsson, και ο ιδιαίτερα δημοφιλής δημοσιογράφος και travel blogger (mittgrekland.se), Markus Olsson. 

Παρουσίαση οίνων της Σαντορίνης από την marketing manager του οινοποιείου Santo Wines, Κατερίνα Φιλίππου, στους δημοσιογράφους E. S. Nilsson και M. Olsson.

 

Κατά την παραμονή τους στη Σαντορίνη, οι δύο δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του νησιού, καθώς το πρόγραμμα περιλάμβανε επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, ξεναγήσεις σε τοπικά οινοποιεία, γευσιγνωσία σε αγροτουριστικές μονάδες και εμπειρίες γαστρονομίας σε επιλεγμένα εστιατόρια με θέα στην καλντέρα και τον παραδοσιακό οικιστικό ιστό του νησιού.

Τον αυθεντικό χαρακτήρα της Σαντορίνης (φωτό) είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά οι δύο Σουηδοί δημοσιογράφοι.

 

Η δράση εντάσσεται, παράλληλα, στο ευρύτερο πλαίσιο προώθησης, προβολής και εξωστρέφειας της Ελλάδας στη σουηδική αγορά, αναδεικνύοντας ιδιαίτερες πτυχές του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως την γαστρονομία και τον πολιτισμό.