04/12/2013: Ομιλία της Υπουργού Τουρισμού κυρίας Όλγας Κεφαλογιάννη σε εκδήλωση της Google με θέμα Διαδίκτυο και Τουρισμός

04/12/2013: Ομιλία της Υπουργού Τουρισμού κυρίας Όλγας Κεφαλογιάννη σε εκδήλωση της Google με θέμα Διαδίκτυο και Τουρισμός


04/12/2013: Ομιλία της Υπουργού Τουρισμού κυρίας Όλγας Κεφαλογιάννη σε εκδήλωση της Google με θέμα Διαδίκτυο και Τουρισμός

Στον καθοριστικό ρόλο του διαδικτύου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και τις δράσεις που αναπτύσσονται προς αυτή την κατεύθυνση, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας σήμερα σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Google υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ και παρουσιάστηκε μελέτη του Oxford Economics με θέμα «The impact of online content on European tourism.

 

Η υπουργός έκανε σαφές ότι η τεχνολογία (ιντερνετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία, φορητές συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο κ.α) αποτελεί αιχμή της στρατηγικής του υπουργείου. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ «VisitGreece.gr», που σήμερα έχει 7,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, στοιχείο που οδηγεί στην ενίσχυσή της μέσω ΕΣΠΑ για να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, να διευρυνθεί το πεδίο εφαρμογών και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες.

 

Εξήρε τις πολυάριθμες δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και βοηθούν στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών οι οποίοι είναι απαιτητικοί στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους τομείς και ανάφερε ότι «παρακολουθούμε συνεχώς τις τεχνολογικές εξελίξεις που ομολογουμένως είναι ραγδαίες προκειμένου να τις ενσωματώσουμε στο σύστημά μας και να εκμεταλλευθούμε στο έπακρο τις νέες εφαρμογές».

 

Ακόμα η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι: «το υπουργείο Τουρισμού πραγματοποιεί ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται στο διαδίκτυο και προβάλλει αποτελεσματικά το διαφοροποιημένο ποιοτικό τουριστικό προϊόν όπως το έχουμε οραματισθεί και οριοθετήσει: Η Ελλάδα, ως ένας προορισμός κλασσικός, ανθρωποκεντρικός, παραδοσιακός, αυθεντικός και ιστορικός, για όλες τις εποχές του χρόνου».

 

Επίσης εστίασε και στα πολυάριθμα μοναδικά χαρακτηριστικά της Ελλάδας που συμβάλλουν στη δημιουργία ιδιαίτερου, αποκλειστικού αποτυπώματος της χώρας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και είπε πώς «η συλλογή των στοιχείων αυτών, η επεξεργασία τους και η μετάδοσή τους στη διεθνή κοινότητα μέσα από το visitgreece.gr αποτελεί έργο απαιτητικό, δύσκολο αλλά ταυτόχρονα και μία ισχυρή πρόκληση για τον ΕΟΤ. Είναι πρόκληση για όλους μας να πετύχουμε στην επικοινωνία του brand name που ιστορικά διαθέτουμε».

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

 

Επίσης η κυρία Κεφαλογιάννη παρουσιάζοντας την αξιοποίηση της τεχνολογίας από το υπουργείο Τουρισμού, μεταξύ άλλων, ανάφερε τα εξής:

  • «Οι λειτουργίες του e-marketing οδήγησαν στην ενίσχυση των μηνυμάτων μας που στοχεύουν στα ειδικά κοινά σε κάθε υπάρχουσα αγορά, όχι μόνον την ευρωπαϊκή φυσικά, μέσα από συνεργασίες με ισχυρότατους εταίρους στο χώρο της διαδικτυακής επικοινωνίας. Σύμφωνα με απολογιστικά στοιχεία από το Expedia.com, η προβολή στην οποία έγινε στην πλατφόρμα αυτή των κρατήσεων επέφερε σημαντική αύξηση σε κρατήσεις και τουριστικές υπηρεσίες στις επιμέρους αγορές».
  • «Συνεργαζόμαστε με όλες τις πλατφόρμες που τροφοδοτούν με υλικό τον εν δυνάμει τουρίστα. Από την αρχή της αναζήτησης τόπου προορισμού μέχρι και την ολοκλήρωση του σχεδιασμού του. Παράλληλα, μέσα από τη διάδραση που επιτυγχάνουμε με τις σελίδες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καλλιεργούμε τη ζήτηση ζωντανεύοντας τον διάλογο με τους εικονικούς επισκέπτες μας».
  • «Το Υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού έχουν υιοθετήσει πλήρως τα εργαλεία της ICT, της Πληροφορικής και Επικοινωνιακής Τεχνολογίας και παρακολουθούν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον κάθε νέα εφαρμογή και καινοτομία που συμβάλλει στην ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία ενός τουριστικού προορισμού διεθνώς αλλά το κυριότερο, στη διάδραση με τα κοινά-στόχους με τα οποία επικοινωνούμε».
  • «Ο ΕΟΤ και η διαδικτυακή του πύλη «VisitGreece.gr» καθώς και οι άλλες σελίδες που διατηρεί στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων επισκεπτών. Αυτή την εποχή το «visitgreece.gr» έχει 7.300.000 μοναδικούς επισκέπτες. Οι τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας και οι περιφέρειες θα πρέπει να συνεργάζονται με τον ΕΟΤ και να σχεδιάζουν από κοινού τη διαφήμισή τους ώστε συλλογικά να ισχυροποιείται η παρουσία της Ελλάδας και να επιτυγχάνονται εκπληκτικά αποτελέσματα μέσα από τη συνεργασία με ισχυρές διαδικτυακές πύλες».
  • «Το visitgreece.gr προσελκύει συνεχώς περισσότερους επισκέπτες και θετικά σχόλια τόσο για τα περιεχόμενα που αναρτά όσο και για το βαθμό ενασχόλησης με τους επισκέπτες, το λεγόμενο engagement. Οι στόχοι του visitgreece.gr είναι μετρήσιμοι και εξαιρετικά φιλόδοξοι. Με τη βοήθεια του ΕΣΠΑ θα αναβαθμιστεί η πλατφόρμα visitgreece.gr ώστε να υπάρχει δυνατότητα χρήσης, πιο σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών, παιγνιδιών κι άλλων ειδικών εφαρμογών σχεδιασμένων με τέτοιο τρόπο ώστε να μεταφέρουν εικόνες της χώρας στους πολίτες όλου του κόσμου».