05/10/2021 – Β. Κικίλιας: Στόχος μας η προσέλκυση Γάλλων εκτός από τους καλοκαιρινούς μήνες, κατά τις σχολικές διακοπές Οκτώβριο, Χριστούγεννα, Φεβρουάριο και Πάσχα

05/10/2021 – Β. Κικίλιας: Στόχος μας η προσέλκυση Γάλλων εκτός από τους καλοκαιρινούς μήνες, κατά τις σχολικές διακοπές Οκτώβριο, Χριστούγεννα, Φεβρουάριο και Πάσχα


05/10/2021 – Β. Κικίλιας: Στόχος μας η προσέλκυση Γάλλων εκτός από τους καλοκαιρινούς μήνες, κατά τις σχολικές διακοπές Οκτώβριο, Χριστούγεννα, Φεβρουάριο και Πάσχα

 

Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας έκανε την ακόλουθη δήλωση, στα επίσημα εγκαίνια της τουριστικής έκθεσης Top Resa στο Παρίσι:

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/02/foto1_10.jpg

«Βρίσκομαι σήμερα στο Παρίσι, στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Γαλλίας και με πολύ μεγάλη ικανοποίηση ξαναβλέπω με τους συνεργάτες, τα νούμερα των Γάλλων επισκεπτών στην Ελλάδα για τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο. Έχουμε σπάσει το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο, οι επισκέπτες ακόμα και για τον Οκτώβριο θα είναι σε υψηλά επίπεδα.

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/02/foto-2_1.jpg

Στόχος μας είναι όχι μόνο να συνεχίσουμε αυτή την εξαιρετική προσπάθεια για το 2022, αλλά στρατηγικά να στοχεύσουμε στον εναλλακτικό τουρισμό που μπορούμε να προσφέρουμε τον Οκτώβριο, τα Χριστούγεννα, το Φεβρουάριο και το Πάσχα που οι Γάλλοι έχουν τις σχολικές διακοπές και μπορούν να ταξιδέψουν.

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/02/foto-3_1.jpg

Οι Γάλλοι έχουν 16 εβδομάδες διακοπών για τα παιδιά τους, τις 8 στους καλοκαιρινούς μήνες και τις άλλες 8 μέσα στο φθινόπωρο, το χειμώνα και την άνοιξη.

Στο πλαίσιο της διπλής καμπάνιας που θα κάνουμε με τον ΕΟΤ για το τουριστικό προϊόν του 2022, στόχευσή μας είναι να εκμεταλλευτούμε τις σχολικές διακοπές και να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό, υψηλού επιπέδου, να αυξήσουμε το εισόδημα και να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας, τονώνοντας οικονομικά τη χώρα και αυτούς τους χειμερινούς μήνες, που τα έσοδα δεν είναι αυτά που έχουμε τους καλοκαιρινούς μήνες.

https://gnto.gov.gr/wp-content/uploads/2022/02/foto-4.jpg

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους εκθέτες μας και νομίζω ότι με πρόγραμμα, σχεδιασμό και στρατηγική θα καταφέρουμε του χρόνου να αυξήσουμε κι άλλο το προϊόν μας, να το κάνουμε ποιοτικά και προς όφελος της μέσης ελληνικής οικογένειας».