13/04/2011: Ο Υφ. Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης σε εκδήλωση θεσμικών φορέων της επικοινωνίας

13/04/2011: Ο Υφ. Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης σε εκδήλωση θεσμικών φορέων της επικοινωνίας


13/04/2011: Ο Υφ. Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης σε εκδήλωση θεσμικών φορέων της επικοινωνίας

Στη συμβολή πρωτοβουλίας των θεσμικών φορέων της επικοινωνίας με την επωνυμία «Συμμαχία για την Ελλάδα» στην ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης μιλώντας σήμερα σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο της Εθνικής Τράπεζας (Αίθουσα Καρατζά) στη πλατεία Κοτζιά με την ευκαιρία της παρουσίασης του δεύτερου κύκλου της επικοινωνιακής καμπάνιας.

Η καμπάνια, που έχει κοινωνικό χαρακτήρα και δημιουργήθηκε από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ),την Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), την Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ), την Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ), περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ τα οποία προβάλουν τους παραδοσιακούς ξενώνες, τον χειμερινό τουρισμό, τον πολιτισμό μέσα από το νέο μουσείο της Ακρόπολης και την αθηναϊκή φιλοξενία και διασκέδαση μέσα από μια παραδοσιακή ταβέρνα.

Ο κ. Νικητιάδης τόνισε τη σημασία της καμπάνιας στη τόνωση του εσωτερικού τουρισμού, την ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων περιοχών της χώρας και αναφέρθηκε στην αξία της εθελούσιας προσφοράς και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του υφυπουργού έχει ως εξής:

«Αποτελεί χαρά για εμάς στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού να βρισκόμαστε σήμερα ανάμεσα σας για να χαιρετίσουμε την έναρξη του 2ου κύκλου της καμπάνιας «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας», που υλοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Συμμαχία για την Ελλάδα».
Μίας πρωτοβουλίας του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος για τη προώθηση του Τουρισμού, του Πολιτισμού αλλά και του Αθλητισμού, που φυσικά βρήκε την αμέριστη υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Μίας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε πέρυσι τέτοια εποχή, στην έναρξη μιας δύσκολης περιόδου όπου πρωταρχικό καθήκον ήταν να ανατάξουμε την εικόνα της Χώρας μας στο εξωτερικό.
Μίας πρωτοβουλίας που στη βάση της εξέφραζε σε μεγάλο βαθμό τις αξίες της κοινωνίας που θέλουμε – και πρέπει- να χτίσουμε.
Κοινωνίας όπου οι διακριτοί ρόλοι του κράτους και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας λειτουργούν με αρμονικό και συνεργατικό τρόπο για εξυπηρετείτε το κοινό συμφέρον.
Αποτελεί επίσης χαρά για μας να βρισκόμαστε ανάμεσα σας νιώθοντας να εκπέμπετε από τον καθένα από εσάς ξεχωριστά το μεγαλείο του συναισθήματος της εθελοντικής προσφοράς
και να αναδεικνύεται παραλλήλως το μέγεθος και η σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Όπως έχει πει και Πρωθυπουργός της Χώρας μας πολλές φορές η κρίση που ζούμε γεννάει την ίδια ώρα και πολλές ευκαιρίες. Μας δημιουργεί την ανάγκη να κοιταχτούμε στον καθρέπτη μες διαφορετικό τρόπο. Να συνειδητοποιήσουμε τα αμέτρητα θετικά στοιχεία του λαού μας.
Που βάζει το προσωπικό συμφέρον λίγο στην άκρη και φέρνει στο προσκήνιο το συλλογικό συμφέρον.
Ενός λαού που βάζει σε μεγάλο βαθμό το προσωπικό συμφέρον στο περιθώριο φέρνοντας στο προσκήνιο το συλλογικό συμφέρον.
Που μας κάνει πιο δημιουργικούς, και που προβάλει αξίες που –ιστορικά- σε δύσκολες στιγμές κατάφεραν και μας έβγαλαν από άσχημες καταστάσεις.
Αξίες όπως η ανιδιοτελής προσφορά, η συμμετοχή, η ομοψυχία για το καλό του συνόλου.
Για το καλό της χώρας.
Όλοι μαζί, αθροίζοντας τις μικρές δυνάμεις μας σε ένα ισχυρό και αποτελεσματικό σύνολο.
Χαιρόμαστε γιατί η ‘οικογένεια’ αυτής της συμμαχίας μεγαλώνει συνέχεια.
Μεγαλώνει με ρυθμούς που κανείς μας δεν περίμενε πριν από ένα χρόνο.
Σήμερα, μετά από την επιτυχία του 1ου κύκλου της καμπάνιας «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας», που σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Spot JWT, έχουμε πολλούς φορείς του ιδιωτικού τομέα να ενδιαφέρονται και να συμμετέχουν στη προσπάθεια που γίνεται για την στήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού.
Ο 2ος Κύκλος της καμπάνιας που ξεκινάει, σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία MCann Erickson, και είναι εμπνευσμένος από τους ανθρώπους που στοιχειοθετούν το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Στο περιβάλλον της εργασίας τους οι άνθρωποι αυτοί μας δείχνουν το πάθος και την αγάπη που τρέφουν για το επάγγελμά τους, τη φιλοξενία των Ελλήνων και ξένων επισκεπτών τους.
Με τη σειρά τους, οι άνθρωποι αυτοί προβάλλουν ιδιαίτερες αξίες του χαρακτήρα και της ψυχής των Ελλήνων.
Δεν μας προσκαλούν απλά στα μέρη τους, αλλά μας προκαλούν θετικά – μας κινητοποιούν – με το τρόπο που έχουν επιλέξει να ζουν και να δουλεύουν.
Η «Συμμαχία για την Ελλάδα», ανεξαρτήτως από το αποτέλεσμα της, που αναμφισβήτητα θα είναι θετικό, θα αφήνει μια παρακαταθήκη που θα πρέπει όλοι μαζί να διαφυλάξουμε.
Η προσπάθεια που ξεκίνησε μέσα από αυτή τη πρωτοβουλία θα συνεχιστεί.
Πιστεύουμε, ότι αποτελεί και τη βάση για τη συνεργασία του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα σε σημεία που υπάρχει κοινός στόχος και κοινό ενδιαφέρον.
Σήμερα δεν είστε εδώ για να πάρετε.
Είστε εδώ για να δώσετε. Αφιλοκερδώς, αν όχι με κόστος.
Ως εκπρόσωπος της πολιτείας δεν μπορώ παρά να σας εκφράσω την αμέριστη ευγνωμοσύνη μας.
Η πρωτοβουλία αυτή μας συγκινεί και μας δίνει δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις το δύσκολο έργο που έχουμε μπροστά μας.
Για όλους μας».