16/03/2017: Με αιγίδα του ΕΟΤ τo 1ο SymPOSHium για το hotel management και το 4ο Φεστιβάλ Αφήγησης

16/03/2017: Με αιγίδα του ΕΟΤ τo 1ο SymPOSHium για το hotel management και το 4ο Φεστιβάλ Αφήγησης


16/03/2017: Με αιγίδα του ΕΟΤ τo 1ο SymPOSHium για το hotel management και το 4ο Φεστιβάλ Αφήγησης

Υπό την αιγίδα του έθεσε ο ΕΟΤ τo 1ο SymPOSHium, που διοργανώνει ελληνική εταιρεία, ειδικευμένη στο hotel management, αύριο Παρασκευή 17 Μαρτίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας και στο οποίο θα συγκεντρωθούν οι κορυφαίοι θεσμικοί παράγοντες, επιχειρηματίες της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς και τουριστικοί συντάκτες.   
 
Η εκδήλωση αποσκοπεί στη λεπτομερή εξέταση και ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στο χώρο του τουρισμού και ειδικότερα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, προκειμένου να ενισχύσουν τη δυναμική και την εξωστρέφειά τους σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τομέα. 
 
 
Εξάλλου, με την αιγίδα του ΕΟΤ θα πραγματοποιηθεί και το 4ο Φεστιβάλ Αφήγησης «Αθήνα… μια πόλη παραμύθια 2017», που διοργανώνεται από τις 19 έως τις 26 Μαρτίου σε διάφορους πολιτιστικούς χώρους της Αθήνας στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αφήγησης (World Storytelling Day, 20 Μαρτίου). Στο Φεστιβάλ, το οποίο κάθε χρόνο παρακολουθούν περισσότεροι από 5.500 ακροατές και θεατές, συμμετέχουν αφηγητές και ιστορητές, ανθρωπολόγοι-σκηνοθέτες, λαογράφοι, ερευνητές, επιστημονικοί φορείς κ.ά. από την Ελλάδα και το εξωτερικό (Νορβηγία, Δανία, Σλοβενία, Βέλγιο, Ισπανία, Γαλλία, Κύπρος), ενώ το πρόγραμμα του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, αφηγήσεις για παιδιά και ενηλίκους, μαραθώνιο αφήγησης, επιστημονική ημερίδα, προβολή εθνογραφικού ντοκιμαντέρ, παράλληλες εκδηλώσεις (εκθέσεις ζωγραφικής, κεραμικών, φωτογραφίας κ.λπ.), καθώς και τιμητικά αφιερώματα και βραβεύσεις. 
 
Στόχοι του φεστιβάλ είναι η διάδοση της λαϊκής προφορικής λογοτεχνικής παράδοσης και η προβολή της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, η ανάδειξη της προφορικής αφήγησης ως εναλλακτικού τουριστικού προϊόντος υψηλής αισθητικής και ποιότητας, η παγίωση του φεστιβάλ ως μόνιμου θεσμού στην Αθήνα και η περαιτέρω προβολή της ελληνικής πρωτεύουσας ως πολιτιστικού και city break προορισμού.