25/06/2020 – Άντζελα Γκερέκου: «Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε την κρίση, ευκαιρία!» – Ομιλία της Προέδρου του ΕΟΤ στο 10th Annual Capital Link CSR Forum

25/06/2020 – Άντζελα Γκερέκου: «Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε την κρίση, ευκαιρία!» – Ομιλία της Προέδρου του ΕΟΤ στο 10th Annual Capital Link CSR Forum


25/06/2020 – Άντζελα Γκερέκου: «Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε την κρίση, ευκαιρία!» – Ομιλία της Προέδρου του ΕΟΤ στο 10th Annual Capital Link CSR Forum

 

Στην ξεχωριστή εμπειρία ζωής που προσφέρει το ελληνικό καλοκαίρι σε κάθε επισκέπτη, αλλά και στην ανάγκη η Ελλάδα να μετατρέψει την κρίση λόγω της πανδημίας σε ευκαιρία για τον ελληνικό τουρισμό, εστίασε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας στις 23 Ιουνίου στο ψηφιακό 10th Annual Capital Link CSR Forum με θέμα: «Tourism bracing for recovery».

 

Ανοίγοντας την ομιλία της, η κα Γκερέκου σημείωσε ότι «το ελληνικό καλοκαίρι είναι ένα μοτίβο που παρέχει προοπτική και χαμόγελο, που έχουν ανάγκη όλοι οι ταξιδιώτες και στην παρούσα συγκυρία είναι μία πνοή ελπίδας και αισιοδοξίας για τους επισκέπτες μας».

 

Επισήμανε, ωστόσο, πως «οι συνέπειες της πανδημίας, της κλιματικής κρίσης, μιας εγχώριας ή κλαδικής κρίσης, έχουν πάντα αρνητικό αντίκτυπο σε μία οικονομία. Η αβεβαιότητα τόσο για την οικονομία όσο και για ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας επισκιάζει την επιχειρηματική δραστηριότητα και όπως δοκιμάστηκε η προσωπική ανθεκτικότητά μας στην απότομη αλλαγή της καθημερινότητας, αντίστοιχα, δοκιμάζεται και η ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων».

 

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ υπογράμμισε πως η «προσπάθεια όλων τον φορέων να ισορροπήσουμε μεταξύ της επανεκκίνησης της οικονομίας και της σταδιακής χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων είναι ένα σπουδαίο στοίχημα για όλους» και τόνισε: «Ναι, η αλήθεια είναι ότι αντιμετωπίζουμε μια σοβαρή κρίση, αλλά μην αφήνεις μια κρίση να πάει χαμένη αλλά και μην τα περιμένεις όλα από αυτή. Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε την κρίση αυτή ευκαιρία

 

Στη συνέχεια, η κα Γκερέκου αναφέρθηκε στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης στον τομέα του τουρισμού, λέγοντας ότι «όπως ήδη έχει γίνει κατανοητό, αποτελούμε πλέον βασική χώρα-πρότυπο για τη διεθνή τουριστική επανεκκίνηση. Γι’ αυτό και η καμπάνια μας για το 2020 βασίζεται σαφώς στην ασφάλεια και στην υγεία, μιας και η επιτυχία της Ελλάδας της δίνει τη δυνατότητα να έχει τουρισμό την ώρα που άλλες χώρες βρίσκονται ακόμα σε κατάσταση περιορισμών. Για εμάς οι προτεραιότητες ήταν σαφείς και παραμένουν ώστε να οδηγηθούμε σε ένα ποιοτικότερο μαζικό τουρισμό και στην παράλληλη ανάπτυξη όλων των δυνατοτήτων που προσφέρουν όλες οι Περιφέρειες για τις θεματικές μορφές τουρισμού. Πρόσφατα ψηφίστηκε ειδική νομοθεσία για τον καταδυτικό τουρισμό που δείχνει ότι προχωράμε σε αυτή τη στρατηγική ώστε η Ελλάδα να γίνει πλέον μία χώρα που να αποτελεί βασική επιλογή σε μία σειρά μορφών τουριστικής εμπειρίας. Επίσης το glamping, είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα που γίνεται προς την κατεύθυνση της αειφορίας στον τουρισμό».  

 

Παράλληλα, παρουσιάζοντας τους στόχους για τη φετινή τουριστική περίοδο και τις προοπτικές για την επόμενη χρονιά, είπε: «Το καλοκαίρι του 2020 πράγματι είναι πολύ διαφορετικό και έχουμε ήδη μεγάλη πτώση στους αριθμούς. Ο στόχος μας διαμορφώνεται ώστε να προσελκύσουμε τις last minute κρατήσεις, όμως για το 2021 και σε συνδυασμό με την επιτυχή υγειονομική αντιμετώπιση θέλουμε να προσελκύσουμε επισκέπτες από πολλές και διαφορετικές περιοχές για τους οποίους η Ελλάδα να γίνει βασική επιλογή διακοπών. Είναι σημαντικό σε αυτή την  κρίση να κάνουμε όσο το δυνατό στο μέγιστο την καλύτερη διαχείριση. Η ασφάλεια και η υγειονομική πολιτική είναι προτεραιότητα

 

Ακόμα, υπογράμμισε πως «σύμμαχος μας σε όλο αυτό ο ψηφιακός ανασχηματισμός καθώς και η στρατηγική για βιώσιμο τουρισμό! Η αειφόρος ανάπτυξη και η προσφορά αξίας αναδείχθηκαν ως κύριοι συντελεστές της εν μέσω οικονομικής ύφεσης».

 

«Προχωράμε σε μία στοχευμένη προσπάθεια προβολής της Ελλάδας και έχουμε δύο στόχους» ανέφερε η Κα Γκερέκου και εξήγησε: «Από τη μία να προβάλλουμε τη χώρα μας ως μία ασφαλή επιλογή και από την άλλη προωθούμε την προοπτική του last minute, που για φέτος θα είναι η κυρίαρχη τάση. Αυτή η επανεκκίνηση όμως οφείλουμε να γίνει με ισορροπημένο τρόπο, που να προστατεύει πρώτα την ασφάλεια όλων μας. Και  δεν πρέπει να ξεχνάμε το κυρίαρχο μας  μήνυμα, το μήνυμα της ποιότητας των ελληνικών προορισμών και την ομορφιά του ταξιδιού, το φυσικό περιβάλλον τις παρεχόμενες υπηρεσίες και το ελληνικό κέφι και χαμόγελο».

 

Τέλος, η κα Γκερέκου έστειλε το μήνυμα πως «το ελληνικό καλοκαίρι είναι μία ξεχωριστή εμπειρία ζωής που κάθε επισκέπτης πρέπει να βιώσει ώστε να προσφέρει στον εαυτό του έναν συνδυασμό φυσικής ομορφιάς, διασκέδασης και ψυχαγωγίας που δεν θα βρει πουθενά αλλού στον κόσμο».