26/04/2012: Εκστρατεία αλληλεγγύης των Αυστριακών Tour Operator για την Ελλάδα – πρωτοβουλία ΕΟΤ Βιέννης

26/04/2012: Εκστρατεία αλληλεγγύης των Αυστριακών Tour Operator για την Ελλάδα – πρωτοβουλία ΕΟΤ Βιέννης


26/04/2012: Εκστρατεία αλληλεγγύης των Αυστριακών Tour Operator για την Ελλάδα – πρωτοβουλία ΕΟΤ Βιέννης

Μετά την επιτυχημένη εκστρατεία αλληλεγγύης προς την Ελλάδα, γνωστών διοργανωτών ταξιδιών στη Γερμανία, το Γραφείο EOT Αυστρίας επικοινώνησε άμεσα με τους μεγαλύτερους Tour Operator και αεροπορικές εταιρείες της Αυστρίας, στοχεύοντας σε ανάλογη δράση.

 

Πρόκειται για μια πρωτοφανή στα χρονικά ενέργεια. TUI, Gulet, Thomas Cook, Neckermann, ITS Billa, Jahn Reisen, Lauda air και Fly Niki ενώνουν τις δυνάμεις τους για την από κοινού προβολή της Ελλάδας στο αυστριακό κοινό.

 

Η διαφημιστική καμπάνια θα καλύπτει όχι μόνο τα επαγγελματικά έντυπα TAI, Tip, Traveller, αλλά και τον ημερήσιο τύπο και δη τις μεγαλύτερες σε κυκλοφορία εφημερίδες της Αυστρίας όπως Heute, Kleine Zeitung, Kurier, Oberöstereichische Nachrichten, Salzburger Nachrichten.

 

Η διαφημιστική εκστρατεία έχει σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο τους επαγγελματίες του τουρισμού όπως υπαλλήλους τουριστικών Γραφείων αλλά έτι περισσότερο το αυστριακό κοινό, ότι ΟΛΟΙ οι τουριστικοί φορείς της χώρας στέκονται στο πλευρό της Ελλάδας, που αποτελεί τον σημαντικότερο θερινό αεροπορικό προορισμό τους.

 

«Είμαστε πεπεισμένοι για την ομορφιά και την άριστη και ποιοτική προσφορά υπηρεσιών στην Ελλάδα» τονίζει σε δελτίο τύπου ο CEO του Thomas Cook – Neckermann κ. Ιωάννης Αφουκατούδης, ενώ η Δ/ντρια marketing της Lauda air Sabine Kirchmayer-Köpke – η οποία με 63 πτήσεις την εβδομάδα συνδέει αυστριακές πόλεις με 19 ελληνικούς προορισμούς – επισημαίνει «θελουμε να στείλουμε μήνυμα στους Έλληνες συνεργάτες μας ότι είμαστε εδώ στο πλευρό τους. Θέλουμε να τονίσουμε ότι στηρίζουμε τις προσπάθειες που γίνονται, στηρίζοντας τον τουρισμό που είναι ο σημαντικότερος πυλώνας της οικονομίας. Εξάλλου, όλα αυτά τα χρόνια κερδίσαμε από την κίνηση προς την Ελλάδα».

 

Η άμεση έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας αναμένεται να συμβάλλει στην προώθηση των κρατήσεων προς τη χώρα μας. Ήδη τα στατιστικά στοιχεία των κρατήσεων της τελευταίας εβδομάδας δείχνουν σημαντική άνοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

 

«Οι Αυστριακοί δείχνουν εμπιστοσύνη στον πλέον δημοφιλή τους προορισμό και προτιμούν και πάλι Ελλάδα» επισημαίνει σε δηλώσεις του ο Δ/ντής του ITS – Billa – Jahn Reisen (Rewe Touristik) κ. Martin Fast. H Rewe δίνει επίσης εγγύηση για όλες τις κρατήσεις προς ελληνικούς προορισμούς ενώ η εν λόγω διαφήμιση θα σταλεί μαζί με το ενημερωτικό φυλλάδιο του ITS Billa σε χιλιάδες νοικοκυριά στην Αυστρία.

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ