Νέες διακρίσεις για τον ΕΟΤ: Τέσσερα βραβεία ERMIS για την Εξαιρετική Καμπάνια στη Γαλλία στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων

Νέες διακρίσεις για τον ΕΟΤ: Τέσσερα βραβεία ERMIS για την Εξαιρετική Καμπάνια στη Γαλλία στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων


Νέες διακρίσεις για τον ΕΟΤ: Τέσσερα βραβεία ERMIS για την Εξαιρετική Καμπάνια στη Γαλλία στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων

Κορυφαίες θέσεις και στο χώρο της διαφήμισης κατακτά η Ελλάδα.

Η καμπάνια του ΕΟΤ, που υλοποιήθηκε στην Γαλλία κατά τη διάρκεια των πρόσφατων Ολυμπιακών Αγώνων, προβάλλοντας τη χώρα μας ως τον απόλυτο προορισμό για διακοπές, απέσπασε τέσσερα βραβεία ERMIS 2025, ανάμεσά τους και το κορυφαίο GRAND ERMIS, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Αθηνών την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου.

Με επίκεντρο το λογότυπο της ελληνικής φιλοξενίας και την αίσθηση της «νίκης», η καμπάνια του ΕΟΤ ενσωμάτωσε χρυσαφί ελληνικά ηλιοβασιλέματα, τα ασημένια χρώματα του ελληνικού βυθού και τη χάλκινη άμμο των ελληνικών παραλιών. Οι εικόνες αυτές εμφανίστηκαν στις οθόνες και τις διαφημιστικές πινακίδες του Παρισιού, αναδεικνύοντας τα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, με στόχο να προσελκύσουν τους Γάλλους και διεθνείς επισκέπτες να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία στην Ελλάδα.

 

Στιγμιότυπο από την τελετή απονομής των βραβείων ERMIS 2025, με τον Γενικό Γραμματέα ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνο, την Client Service Director της Ogilvy, Λένα Μπελιμπασάκη (στο μέσον), και την Διευθύντρια Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ, Ελένη Μητράκη.

 

Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από την Ogilvy για τον ΕΟΤ, διακρίθηκε στις εξής κατηγορίες:

GRAND ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR

GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα»)

GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Σειρά Έργων»)

SILVER ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα»)

 

Η βραβευμένη outdoor καμπάνια του ΕΟΤ στο μετρό του Παρισιού.

Με αφορμή τις νέες αυτές διακρίσεις, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Ανδρέας Φιορεντίνος, δήλωσε: «Αποτελεί χαρά και τιμή για εμάς η συνέχιση της επιτυχίας και της αναγνώρισης των διαφημιστικών προσπαθειών του ΕΟΤ, σε αυτή την ψηφιακή εποχή. Στόχος μας είναι να προβάλλουμε την Ελλάδα ως τον ιδανικό προορισμό για αξέχαστες διακοπές, μέσα από μηνύματα που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κοινού μας. Ευχαριστούμε τη διαφημιστική εταιρεία και όλα τα στελέχη του Οργανισμού για την αφοσίωση στην ποιότητα και την εξαιρετική δουλειά που παρουσίασαν, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην άριστη απόδοση αυτής της καμπάνιας. Φέτος, αναμένουμε να ξεπεράσουμε για πρώτη φορά τα 2 εκατομμύρια Γάλλους τουρίστες στην Ελλάδα».

 

Πρόκειται για μία ακόμα σημαντική επιτυχία για τον ΕΟΤ, η οποία επιβεβαιώνει τη θέση της Ελλάδας ως μοναδικού προορισμού για κάθε ταξιδιώτη που αναζητά αυθεντικές εμπειρίες και μοναδικές στιγμές.