04/05/2022 – ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Ελλάδας σε Λονδίνο και Λουξεμβούργο

04/05/2022 – ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Ελλάδας σε Λονδίνο και Λουξεμβούργο


04/05/2022 – ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Ελλάδας σε Λονδίνο και Λουξεμβούργο

Εναλλακτικές και οικοφιλικές δραστηριότητες για βιώσιμες διακοπές στη Σύρο και την Αντίπαρο, παρουσίασε η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας στο Λονδίνο τον περασμένο μήνα Απρίλιο . Την ίδια περίοδο, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, διοργάνωσε εκδήλωση προβολής  της Ελλάδας στην τουριστική αγορά του Λουξεμβούργου με τη συμμετοχή 72 τουριστικών πρακτόρων  και ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή μετά από δύο χρόνια περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας.

 

Και οι  δύο εκδηλώσεις είχαν  μεγάλη επιτυχία και αυξημένη συμμετοχή, προκαλώντας πολύ θετικά σχόλια για το πλήθος των  τουριστικών δυνατοτήτων και  θεματικών προϊόντων διακοπών που προσφέρει η χώρα μας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

 

Λονδίνο

 

Την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο 28/04/22, προλόγισε η Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ- Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, κα Ελένη Σκαρβέλη.

 

Από αριστερά ο κ. Γιώργος Νυφούδης, αντιπρόσωπος της εταιρείας The Art of making a home, η κυρία Ελένη Σκαρβέλη, Προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, η κα Αργυρώ Βλάχου, αντιπρόσωπος της εταιρείας The Art of making a home

 

Ακολουθήσαν οι παρεμβάσεις των αντιπροσώπων της εταιρείας The Art of making a home, της κας Α. Βλάχου και του κου Γ. Νυφούδη, όπου παρουσίασαν εναλλακτικές δραστηριότητες στη Σύρο και στην Αντίπαρο, όπως yoga, δοκιμασία -παρασκευή οίνων, ζωγραφική, δημιουργία αντικειμένων από πηλό, workshop ζαχαροπλαστικής με λουκούμια, showcooking ελληνικής συνταγής και άλλες ευφάνταστες μορφές τουρισμού με σεβασμό στο περιβάλλον και την βιωσιμότητα, καθώς και με τον τρόπο που οι εμπειρίες αυτές ενισχύουν το αίσθημα της ευφορίας στους Βρετανούς ταξιδιώτες.

 

Συμμετείχαν 15 επαγγελματίες του Τουρισμού, που πληρούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, στην προσφορά ποιοτικών /εναλλακτικών διακοπών και πολύ καλή γνώση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως οι: Seafarer, Sunvil, Chic Locations, Olympic Holidays, Kuoni, Sailing Holidays, αλλά και επαγγελματιών που προωθούν ειδικές μορφές τουρισμού όπως το Planet Weddings & luxury Holidays. Η εκπροσώπηση των Tour Operators στην εκδήλωση έγινε από τους δημιουργούς των τουριστικών πακέτων, με αποτέλεσμα την συζήτηση για την διαμόρφωση και εμπλουτισμό των σχετικών προσφερόμενων πακέτων ακόμη και εντός του 2022.

 

Λουξεμβούργο
 

(από αριστερά) : Peter Vermeulen │ Assistant Vice President Product, Purchase & Destination Management LuxairTours, Olivier Lamoral │ Vice President Sales LuxairTours

 

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 20/04/22 στο Λουξεμβούργο  συμμετείχε ο μεγαλύτερος tour operator της αγοράς ο Luxair Tour, που μέσω και της  θυγατρικής εταιρείας Luxair συνδέει το Λουξεμβούργο με την Κρήτη, Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο, Σαντορίνη, Κω και Θεσσαλονίκη.

 

(από αριστερά) : Άντζελα Τζίφα │ Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, Νικόλαος Βεργής │ Επιτετραμμένος της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Λουξεμβούργο, Αθηνά Σπακουρή │ Προϊσταμένη Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών

 

Η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών κα Άντζελα Τζίφα παρουσίασε της ποικιλομορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και  ενημέρωσε την αγορά για τη διεύρυνση των επιλογών/προτάσεων από τους τοπικούς ταξιδιωτικούς πράκτορες.

 

(από αριστερά) : Argie Kolli │Sales Executive Sani Resort / Ikos Resorts, Peter Vermeulen │ Assistant Vice President Product, Purchase & Destination Management LuxairTours, Mathias Meere │ Director Aviation Belgium & Luxembourg Aviareps

 

Στην εκδήλωση συμμετείχαν επίσης εκπρόσωποι της Grecotel και του Ikos/Sani στο Λουξεμβούργο που παρουσίασαν νέα προϊόντα και «εργαλεία πρακτόρευσης» των ξενοδοχειακών αλυσίδων. Οι συμμετέχοντες που έλαβαν μέρος στη βραδιά παρακολούθησαν παρουσιάσεις, συμμετείχαν σε networking meetings και απόλαυσαν την ελληνική γαστρονομία.

 

Γενική άποψη του χώρου της εκδήλωσης

 

Η αγορά του Λουξεμβούργου, αν και μικρή ως προς τους αριθμούς και τις αφίξεις, είναι ιδιαίτερα δυναμική ως αγοραστική δύναμη. Το Λουξεμβούργο κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τα υψηλότερα κατά κεφαλήν εισοδήματα στην Ευρώπη, με κατά κεφαλήν δαπάνη στα ταξίδια περί τα € 2.800. Ποσό που υπερβαίνει κατά πολύ τα αντίστοιχα ποσά που υπολογίζεται ότι δαπανούν άλλοι Ευρωπαίοι τουρίστες. Σχεδόν το 83% των κατοίκων, άνω των 15 ετών, πηγαίνουν διακοπές, ταξιδεύουν τέσσερις φορές το χρόνο και η μέση διάρκεια διαμονής τους είναι επτά ημέρες. Η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση, ως επιλογή,  στην κατηγορία καλοκαιρινών διακοπών με αεροπλάνο (Πηγή: STATEC, Luxembourg). Επιπλέον τα τουριστικά πρακτορεία  της χώρας καλύπτουν διευρυμένες ανάγκες των γειτονικών αγορών ( Γαλλία και Γερμανία) λόγω εγγύτητας.

 

 

Με τις δύο αυτές εκδηλώσεις του ΕΟΤ η Ελλάδα επανατοποθετήθηκε στρατηγικά (μετά από δύο χρόνια πανδημίας)  ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, σύγχρονος, ελκυστικός και υγειονομικά́ ασφαλή́ς, που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες θεματικού́ τουρισμού́ καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με σεβασμό στους κανόνες της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.