15/06/2016: KOFTA 2016 – Βραβείο καλύτερου τουριστικού μάρκετινγκ στον ΕΟΤ

15/06/2016: KOFTA 2016 – Βραβείο καλύτερου τουριστικού μάρκετινγκ στον ΕΟΤ


15/06/2016: KOFTA 2016 – Βραβείο καλύτερου τουριστικού μάρκετινγκ στον ΕΟΤ

Το βραβείο «The Best Tourism Marketing» απέσπασε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού KOFTA 2016, που πραγματοποιήθηκε στην πρωτεύουσα της Κορέας, Σεούλ, από τις 9 έως τις 12 Ιουνίου. Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, το βραβείο αυτό απονεμήθηκε στον ΕΟΤ για «την εξαιρετική συμβολή του στην ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, μέσω θετικών ενεργειών δημοσίων σχέσεων και marketing». Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ συμμετείχε στην Έκθεση με περίπτερο 90 τ.μ., ενώ συνεκθέτες ήταν οι Περιφέρειες Κρήτης και Ιονίων Νήσων.
 
Φωτό: Ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της KOFTA 2016 Shin Joong-Mok παραδίδει το βραβείο στα στελέχη της Διεύθυνσης Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης του ΕΟΤ (από αριστερά) Κλεοπάτρα Αποστόλου, Αγγελική Φωτοπούλου και Ισμήνη Βασαλμάκη.
 
Το βραβείο παρέδωσε στα στελέχη της Διεύθυνσης Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης του Οργανισμού Κλεοπάτρα Αποστόλου, Αγγελική Φωτοπούλου και Ισμήνη Βασαλμάκη ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της Έκθεσης Shin Joong-Mok.
 
Φωτό: Από αριστερά: οι Ισμήνη Βασαλμάκη, Κλεοπάτρα Αποστόλου και Αγγελική Φωτοπούλου (από τη Διεύθυνση Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης του ΕΟΤ), με το βραβείο «The Best Tourism Marketing».