23/06/2017: Ο ΕΟΤ στο workshop Mobile Masterclass της Google Digital Academy

23/06/2017: Ο ΕΟΤ στο workshop Mobile Masterclass της Google Digital Academy


23/06/2017: Ο ΕΟΤ στο workshop Mobile Masterclass της Google Digital Academy

 


 

Στο διήμερο workshop Mobile Masterclass, που οργανώνει η Ηλεκτρονική Ακαδημία της Google (Google Digital Academy) στις 27 και 28 Ιουνίου στο Λονδίνο σε συνεργασία με τη Google Ελλάδας, έχει επιλεγεί να συμμετάσχει με δύο στελέχη της Διεύθυνσης Έρευνας Αγοράς & Διαφήμισης ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

 

Το Mobile Masterclass είναι ένα συλλογικό εργαστήρι – σεμινάριο, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε εξειδικευμένα στελέχη marketing (marketers) τόσο των πελατών της Google όσο και των Πρακτορείων με τα οποία αυτοί συνεργάζονται, να πληροφορηθούν και να αξιοποιήσουν όλες τις δυνατότητες mobile που έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της Ηλεκτρονικής Ακαδημίας της Google. Κατά τη διάρκεια των εργασιών του παρουσιάζεται αναλυτικά η στρατηγική αξία της αξιοποίησης του κινητού ως μέσου διαφήμισης για κάθε επιχείρηση σε κάθε στάδιο του marketing, με τα αποτελέσματα να είναι επακριβώς μετρήσιμα ως προς τη συμβολή τους στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων. Το Mobile Masterclass προσφέρει, επίσης, την ευκαιρία για ομαδική δουλειά στην οικοδόμηση μιας συναρπαστικής αφήγησης-καμπάνιας για κινητά τηλέφωνα, ενώ οι συμμετέχοντες μαθαίνουν ακόμα να αναλύουν αποτελεσματικά το ρόλο του κινητού στο «ταξίδι» του καταναλωτή μέχρι το σημείο της απόφασής του για αγορά.

 

O ΕΟΤ συμμετείχε, εξάλλου, με το Γραφείο του στη Μ. Βρετανία και Ιρλανδία και στα εκπαιδευτικά σεμινάρια / roadshows για ταξιδιωτικούς πράκτορες, που διοργάνωσε το γνωστό βρετανικό travel trade περιοδικό «Travel Bulletin» με τίτλο «Travel Bulletin Mediterranean Islands Showcase Events» στο Εδιμβούργο (12 Ιουνίου) και το Δουβλίνο (13 Ιουνίου). Καθώς στα συγκεκριμένα roadshows συμμετείχαν περισσότεροι από 100 πράκτορες που ειδικεύονται σε ταξίδια στη Μεσόγειο, η διοργάνωση πρόσφερε την ευκαιρία για προβολή και προώθηση των ελληνικών νησιών σε ένα εξειδικευμένο κοινό, με αφορμή και τις νέες απευθείας πτήσεις από τις δύο πόλεις προς ποικίλους ελληνικούς προορισμούς.