Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία

Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία


Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία

Μεγάλο αφιέρωμα στην Αθήνα και τις γαστρονομικές επιλογές που προσφέρει, δημοσιεύεται στο τεύχος Μαΐου του κορυφαίου γαστρονομικού περιοδικού της Ελβετίας «Migusto».

 

Υπό τον τίτλο «Σαν να επιστρέφεις σπίτι», το δημοσίευμα εστιάζεται στην ελληνική κουζίνα και την εξέλιξή της, προτείνει περιοχές και εστιατόρια όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν αυθεντικές ελληνικές γεύσεις, ενώ παράλληλα παρουσιάζει την ελληνική πρωτεύουσα και τις εμπειρίες που αποκομίζουν από αυτήν οι επισκέπτες της.

 

Η συντάκτρια του άρθρου, Melanie Michael, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η Αθήνα είναι απολύτως νόστιμη. Άλλοτε παραδοσιακά, άλλοτε μοντέρνα, άλλοτε και τα δύο».

 

Το 5σέλιδο αφιέρωμα είναι προϊόν δημοσιογραφικού ταξιδίου (press trip), που διοργάνωσε τον περασμένο Φεβρουάριο για την κα Michael και τη φωτογράφο του περιοδικού, Lee Jakob, η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας, στη δικαιοδοσία της οποίας υπάγεται και η Ελβετία.

 

 

«Στην Ελλάδα, οι ξένοι γίνονται φιλοξενούμενοι»

 

Η Ελβετίδα δημοσιογράφος αναφέρει, μεταξύ άλλων, πως «ακόμη και πριν δω την Ακρόπολη για πρώτη φορά, συνειδητοποίησα ότι το φαγητό είναι σημαντικό για τους Έλληνες. Βίωσα την ελληνική φιλοξενία με κάθε μπουκιά. Βρήκα τα καλύτερα κουλούρια και ανακάλυψα τα μυστικά για έναν τέλειο μουσακά».

 

Ακόμα σημειώνει ότι «στην Ελλάδα, οι ξένοι γίνονται φιλοξενούμενοι. Δίπλα σε ηλικιωμένους, που καπνίζουν το τσιγάρο τους σε ένα τραπέζι εστιατορίου, οι τουρίστες φωτογραφίζουν το φαγητό τους με την κάμερα του κινητού τηλεφώνου τους. Και τα δύο είναι ευπρόσδεκτα, αφού το ένα λειτουργεί υπέροχα δίπλα στο άλλο».

 

Το μηνιαίο περιοδικό «Migusto» παρουσιάζει συνταγές για την καθημερινή ζωή ή ειδικές περιστάσεις και θέματα και για τις νέες γαστρονομικές τάσεις διεθνώς. Έχει κυκλοφορία περίπου 460.000 αντιτύπων ανά τεύχος με εκτιμώμενη αναγνωσιμότητα 1 εκατ. ατόμων, ενώ η ιστοσελίδα του (migusto.migros.ch/de) δέχεται κάθε μήνα περισσότερες από 500.000 επισκέψεις.