Greece, Chosen By The Gods

Πρόκειται για την πρώτη διεθνή διαφημιστική εκστρατεία- κοινή καμπάνια με ενιαίο slogan για όλες τις αγορές (umbrella campaign) του ΕΟΤ, οποία σχεδιάστηκε το 1991 από τους λεγόμενους “6 του ΕΟΤ”, δηλαδή από τη συνεργασία 6 ελληνικών διαφημιστικών εταιρειών, που αποδέχτηκαν την πρόταση του Υπουργού Τουρισμού να δημιουργήσουν μια ενιαία καμπάνια του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.  

Οι 6 που συνεργάστηκαν ήταν οι BBDO Athens, Bozell Grant, GNOMI FCB, Mccann Erickson Hellas, Olympic DDB, Needham, Saatchi & Saatchi Direct. Η καμπάνια προβλήθηκε από το 1991 έως το 1993.