Live Your Myth in Greece

Το Φθινόπωρο του 2004, παρουσιάζεται ένα νέο σλόγκαν που θα συνοδεύει, μαζί με το μοντέρνο λογότυπο του ΕΟΤ, εικόνες της χώρας μας στο εξωτερικό: Live your myth in Greece (Ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα). Η καμπάνια έτρεξε σε 28 χώρες, και περιλάμβανε εφαρμογές εξωτερικής διαφήμισης, καταχωρήσεις και τηλεοπτικά σποτ. Στόχευε κυρίως στους παραδοσιακούς ξένους επισκέπτες, και επιδίωκε μαζί με την προβολή της σύγχρονης Ελλάδας (τουριστικές εγκαταστάσεις, τόποι διασκέδασης κλπ) να κεντρίσει μέσα από συνδυασμών ελκυστικών εικόνων και διαχρονικής ελληνικής παράδοσης. 

Με τη χρήση της διεθνώς γνωστής ελληνικής λέξης «μύθος», η εκστρατεία καλούσε τον δέκτη να νιώσει την ελληνική διαφορετικότητα. Στο τηλεοπτικό σποτ το αιγαιοπελαγίτικο μοτίβο δίνει το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ελληνικών διακοπών: ήλιος, θάλασσα. Ενώ η μυθική μορφή της γοργόνας που ξεπροβάλει μέσα από τον αρχαιοελληνικό κλασικό ναό, καλεί τον επισκέπτη να γίνει συνεχιστής του μύθου. Τον έλκει να βιώσει την μοναδικότητα του τόπου και των ανθρώπων. Για την εκστρατεία “Live your myth in Greece” η εταιρεία παραγωγής Le Spot Production, όπου είχε και το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργίας τιμήθηκε στα Βραβεία Ερμής της ΕΕΔΕ.

Στο μέσο της εξέλιξής της, η εκστρατεία ενισχύθηκε επικοινωνιακά με την συμμετοχή της Έλενας Παπαρίζου, επ΄ ευκαιρία του ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision. Η ίδια χρίστηκε «πρέσβειρα τουρισμού», και έτσι μαζί με την προώθηση της συμμετοχής της, προωθούνταν παράλληλα και ο ελληνικός τουρισμός. Για τον λόγο αυτό δημιουργείται ένα τουριστικό video-clip με την ίδια (τραγούδι My Number One), ενώ οι εξωτερικές διαφημίσεις εμφανίζονταν και σε χώρες της Βορειοανατολικής Ευρώπης, όπου περιόδευε. Την ίδια στιγμή, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός, καταχωρήσεις και εκθέσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ έγινε προσπάθεια να αναδειχθούν οι άγνωστες ελληνικές ομορφιές με την προτροπή: “Μένουμε Ελλάδα”

2005

2006