01/11/2012: Παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού

01/11/2012: Παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού


01/11/2012: Παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού

 

Τη  μοναδικότητα  του ονόματος “Ελλάδα”,  ως  πλέον  πολύτιμο εργαλείο για τον επανακαθορισμό   της  χώρας μας  στην παγκόσμια τουριστική αγορά, ανέδειξε χθες, η Υπουργός Τουρισμού  κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, προλογίζοντας  την ετήσια  παρουσίαση της  Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού, που οργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. στο ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Την αναλυτική παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής έκανε  ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ  κ Νίκος Καραχάλιος σε επιχειρηματίες και θεσμικούς εκπρόσωπους του  κλάδου και  της Πολιτείας.

«Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν … Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα» τόνισε χαρακτηριστικά η κυρία Κεφαλογιάννη, στην ομιλία της.

“Στόχος μας είναι η ολική αποκατάστασή της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτηση της ξανά στον κατάλογο με των μεγάλων δυνάμεων του Τουρισμού”, τόνισε η υπουργός υπογραμμίζοντας ότι     “ η αποκατάσταση της φήμης της χώρας, αποτελεί τη μόνη επιλογή  για να μπει και πάλι η  χώρα μας σε τροχιά ανάπτυξης και  ευημερίας”.

 Επίσης η κυρία  Κεφαλογιάννη  αναφέρθηκε σε  δυο μηνύματα που στέλνει η χώρα μας, ενόψει της νέας περιόδου.

Πρώτον : Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος. Η Ελλάδα αποτελεί ένα όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα … Είναι υπογραφή κύρους και φήμης.

Δεύτερον:  Η χώρα μας αποτελείται από ένα μωσαϊκό προορισμών. Κάποιος γίνεται κοινωνός της πραγματικής ελληνικής εμπειρίας μόνο όταν επισκεφτεί ένα σύνολο προορισμών.  «Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή να επισκεφτεί κάποιος την Ελλάδα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Καταλήγοντας η υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι  «η  Ελλάδα  πρέπει να γίνει συνώνυμη μιας υπόσχεσης απέναντι στους επισκέπτες. Δικής μας υπόσχεσης. Όλων των Ελλήνων. Ότι δηλαδή δεσμευόμαστε να τους φιλοξενήσουμε όπως φιλοξενούμε τους συγγενείς μας, τους φίλους μας. Να νοιώσουν σαν στο σπίτι τους, στην πάντα διαχρονική πατρίδα μας».

 

ΓΓ ΕΟΤ

Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος, αναπτύσσοντας με λεπτομέρειες  τις πτυχές του σχεδίου  και παρουσιάζοντας  συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τόνισε πως «δεν έχουμε καιρό για χάσιμο» ενώ διαβεβαίωσε ότι « έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας. Η πατρίδα μας μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Να γίνει και πάλι το ισχυρό, διαχρονικό κλασσικό brand που πάντα ήταν».  Επίσης, υπενθύμισε ότι, η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει μεταξύ των 20 κορυφαίων τουριστικών  προορισμών στον κόσμο αν και πριν από μόλις 5 χρόνια ήταν πέμπτη στη λίστα κατάταξης. Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, το 2013 θα είναι χρονιά σταθεροποίησης με έμφαση στην ανάπτυξη υποδομών ,φυσικών και θεσμικών. «Το σχέδιο είναι απλό και αυτονόητο .Δεν  είναι όμως εύκολο γιατί χρειάζεται συνέργειες» όπως είπε ο κ. Καραχάλιος  τονίζοντας ότι : «μας περιμένει σκληρή και συναρπαστική δουλειά για να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα»

 

Ομιλία της υπουργού Τουρισμού κυρίας Όλγας Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού

– Παρουσίαση της υπουργού Τουρισμού κυρίας Όλγας Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού

Παρουσίαση του ΓΓ του ΕΟΤ κ. Νίκου Καραχάλιου για την Επικοινωνιακή Στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού