Γενικός Γραμματέας

16/07/2020- Νέα τουριστική Καμπάνια για τα 5 νησιά του Αιγαίου, Χίο, Λέσβο, Σάμο, Λέρο και Κω

Την παρουσίαση γνωριμίας με την καμπάνια του ΕΟΤ, της οποίας η επικοινωνία -ύψους 2 εκατ. ευρώ- θα χρηματοδοτηθεί από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, για τα νησιά της Κω, της Χίου, της Λέρου, της Λέσβου και της Σάμου παρακολούθησαν σήμερα οι Υπουργοί Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νότης Μηταράκης και Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, παρουσία της …

16/07/2020- Νέα τουριστική Καμπάνια για τα 5 νησιά του Αιγαίου, Χίο, Λέσβο, Σάμο, Λέρο και Κω Περισσότερα »

06/07/2020- Διαδικτυακή παρουσίαση της καμπάνιας Destination Greece Health First

  Ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης και ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ., κ. Δημήτρης Φραγκάκης, από το Μουσείο της Ακρόπολης, σήμερα στις 3:30 μ.μ., θα παρουσιάσουν την καμπάνια «Destination Greece Health First». Μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά την παρουσίαση στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.facebook.com/mintourgr και να υποβάλετε ερωτήσεις σχετικές με την καμπάνια αποστέλλοντας SMS στο 6973234743.

18/06/2020- Με την υποστήριξη του ΕΟΤ ξεκινούν στην Ελλάδα τα γυρίσματα μεγάλης γαλλικής κινηματογραφικής παραγωγής

Με την υποστήριξη του ΕΟΤ ξεκινούν στις 13 Ιουλίου στην Αθήνα και την Αίγινα τα γυρίσματα της γαλλικής ταινίας «On sourit pour la photo» («Χαμογελάστε για την φωτογραφία»). Πρόκειται για μία πολύ υψηλού επιπέδου κινηματογραφική παραγωγή, με σκηνοθέτη τον αγαπημένο του γαλλικού κοινού Francois Uzan και πρωταγωνιστές τους ιδιαίτερα δημοφιλείς ηθοποιούς Jacques Gamblin και Pascale …

18/06/2020- Με την υποστήριξη του ΕΟΤ ξεκινούν στην Ελλάδα τα γυρίσματα μεγάλης γαλλικής κινηματογραφικής παραγωγής Περισσότερα »

15/6/2020- Δ. Φραγκάκης: «Ο πολιτισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι του τουρισμού» – Επίσκεψη του ΓΓ του ΕΟΤ στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών

Σήμερα ανοίγουν ξανά μετά από τρεις μήνες τα μουσεία μας, οι πολιτιστικοί αλλά και τουριστικοί πνεύμονες της Ελλάδας. Τα σημεία παγκόσμιας αναφοράς για ταξιδιώτες που θέλουν να γνωρίσουν διαφορετικές κουλτούρες και να ανακαλύψουν τα ιστορικά ίχνη του προορισμού που επισκέπτονται.   Πολιτισμός και τουρισμός είναι άμεσα συνυφασμένοι μεταξύ τους. Ο σχεδιασμός, οι δραστηριότητες και η …

15/6/2020- Δ. Φραγκάκης: «Ο πολιτισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι του τουρισμού» – Επίσκεψη του ΓΓ του ΕΟΤ στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών Περισσότερα »

26/03/2020- Το www.visitgreece.gr αναβαθμίζεται – Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός

Η επίσημη ηλεκτρονική σελίδα  του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού http://www.visitgreece.gr/ , ανανεώνεται και αναβαθμίζεται πλήρως, με στόχο να καταστεί διεθνώς, η κύρια και βασική  πηγή πληροφόρησης για τον Ελληνικό Τουρισμό, με το πλέον λειτουργικό για τον χρήστη και τεχνικά άρτιο λογισμικό . Με απόφαση της  Διοίκησης του ΕΟΤ προκηρύχθηκε, ήδη, ο σχετικός διαγωνισμός για την επιλογή …

26/03/2020- Το www.visitgreece.gr αναβαθμίζεται – Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός Περισσότερα »

16/03/2020- ΕΟΤ:Μέτρα COVID 19: Διακόπτεται η διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό – Εφαρμόζεται εκ περιτροπής και εξ αποστάσεως εργασία

Δραστικά  μέτρα,  για την προστασία της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων ΕΟΤ, για την διασφάλιση της  απρόσκοπτης λειτουργίας των υπηρεσιών αλλά  και τον περιορισμό των συνεπειών -από την  πανδημία του κορονοϊού- στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΕΟΤ, έλαβε η Διοίκηση του Οργανισμού, εντός και εκτός Ελλάδος.         Συγκεκριμένα διακόπτονται:   •             η διαφημιστική …

16/03/2020- ΕΟΤ:Μέτρα COVID 19: Διακόπτεται η διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό – Εφαρμόζεται εκ περιτροπής και εξ αποστάσεως εργασία Περισσότερα »

10/03/2020- Κίνητρα για τη στήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας και των επιβατικών ροών

Η ανάγκη για τη χάραξη μιας στρατηγικής κινήτρων για τη στήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας και των επιβατικών ροών αναδείχθηκε στη συνάντηση μεταξύ του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, της Προέδρου του ΕΟΤ, κυρίας Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Δημήτρη Φραγκάκη και των στελεχών της British Airways Holidays και IAG (Αεροδρόμιο Heathrow), κ. …

10/03/2020- Κίνητρα για τη στήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας και των επιβατικών ροών Περισσότερα »

05/02/2020- Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Η κοινή καμπάνια επικοινωνίας, διάρκειας 4 μηνών, στοχεύει στην προβολή της χώρας στις αγορές του Ηνωμένου Βασίλειου και των ΗΠΑ   Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό.Η καμπάνια  έχει διάρκεια 4 μήνες …

05/02/2020- Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού Περισσότερα »