Οργανισμός

19/01/2022 – Συνεργασία ΕΟΤ – Πολεμικού Μουσείου για την προβολή του στρατιωτικού τουρισμού

Με στόχο την προώθηση του στρατιωτικού τουρισμού από τον ΕΟΤ, ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, επισκέφτηκε χθες το Πολεμικό Μουσείο και συναντήθηκε με τον Πρόεδρο Δ.Σ. κ. Αναστάσιο Λιάσκο, τον Α’ Αντιπρόεδρο, Αντιστράτηγο κ. Νικόλαο Χιονή και τον αρμόδιο για το θέμα Ειδικό Σύμβουλο του Πολεμικού Μουσείου κ. Χρήστο Πετρέα.   Η  συνάντηση …

19/01/2022 – Συνεργασία ΕΟΤ – Πολεμικού Μουσείου για την προβολή του στρατιωτικού τουρισμού Περισσότερα »

12/01/2022 – Ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός κάτω των ορίων για την επιλογή αναδόχου/ων του έργου: «Ανανέωση Αδειών Χρήσης Λογισμικού και Υποστήριξη Πληροφοριακών Συστημάτων του Οργανισμού», με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά

  Ο ΕΟΤ προκηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό κάτω των ορίων για την επιλογή αναδόχου/ων του έργου: «Ανανέωση Αδειών Χρήσης Λογισμικού και Υποστήριξη Πληροφοριακών Συστημάτων του Οργανισμού», με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά από οικονομική άποψη βάσει τιμής, όπως προσδιορίζεται ειδικότερα κατωτέρω:   Το σύνολο των εγγράφων του διαγωνισμού έχει αναρτηθεί στη διαδικτυακή πύλη  www.promitheus.gov.gr …

12/01/2022 – Ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός κάτω των ορίων για την επιλογή αναδόχου/ων του έργου: «Ανανέωση Αδειών Χρήσης Λογισμικού και Υποστήριξη Πληροφοριακών Συστημάτων του Οργανισμού», με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά Περισσότερα »

05/01/2022 – Ψηφιακή δράση ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της πρωτοχρονιάτικης Αθήνας στο κινεζικό κοινό

  Με εικόνες από διάφορα σημεία της Αθήνας, όπως το Σύνταγμα, την Ακρόπολη και την Αθηναϊκή Ριβιέρα, υποδέχτηκε τη νέα χρονιά το κινεζικό κοινό, που παρακολούθησε την πρωτοχρονιάτικη καμπάνια του δημοφιλέστερου κινεζικού μέσου κοινωνικής δικτύωσης Wechat με πάνω από 1,2 δις ενεργούς χρήστες. Η καμπάνια με τίτλο «New Year around the World with Wechat» μεταδόθηκε σε …

05/01/2022 – Ψηφιακή δράση ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της πρωτοχρονιάτικης Αθήνας στο κινεζικό κοινό Περισσότερα »

27/12/2021 – Βράβευση του ΕΟΤ από το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας

Με το βραβείο «Wechat Channels Creator Plan» από το ομώνυμο κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης του ομίλου Tencent τιμήθηκε η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας για τη χρήση βέλτιστων πρακτικών αξιοποίησης της υπηρεσίας Wechat Channels ως μέσο προωθητικών ενεργειών στον τομέα του τουρισμού.     Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα με τη …

27/12/2021 – Βράβευση του ΕΟΤ από το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας Περισσότερα »

21/12/2021 – «Greece DOES have a winter»-Δυναμική καμπάνια ΕΟΤ για χειμερινό τουρισμό στην ηπειρωτική Ελλάδα

Με κεντρικό μήνυμα,  “Greece does have a winter” και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας, “All you want is Greece”, η νέα δυναμική καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των Ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες μας στην ενδοχώρα. Το δημιουργικό και …

21/12/2021 – «Greece DOES have a winter»-Δυναμική καμπάνια ΕΟΤ για χειμερινό τουρισμό στην ηπειρωτική Ελλάδα Περισσότερα »

20/12/2021 – ΕΟΤ: Μεγάλος χορηγός συναυλιών με έργα Μ. Θεοδωράκη στην Σουηδία

Δύο πολιτιστικές εκδηλώσεις-συναυλίες με έργα του Μίκη Θεοδωράκη για την προβολή του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού πραγματοποιήθηκαν στις 12 και 13 Δεκεμβρίου στην Στοκχόλμη και το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, αντίστοιχα, με μεγάλο χορηγό τον ΕΟΤ.   Άποψη της αίθουσας του θεάτρου Göta Lejon στην Στοκχόλμη.   Οι συναυλίες διοργανώθηκαν από την εταιρεία Medelhavets Produktion & Events …

20/12/2021 – ΕΟΤ: Μεγάλος χορηγός συναυλιών με έργα Μ. Θεοδωράκη στην Σουηδία Περισσότερα »

15/12/2021 – Έκθεση ILTM Γαλλίας: Η Ελλάδα πρωταγωνίστρια στον τουρισμό πολυτελείας

Ισχυρό ενδιαφέρον για νέους ελληνικούς προορισμούς στον τομέα του τουρισμού πολυτελείας διαπιστώθηκε στην 20η Διεθνή Έκθεση International Luxury Travel Market (ILTM), η οποία πραγματοποιήθηκε στις Κάννες της Γαλλίας από τις 6 έως τις 9 Δεκεμβρίου.   Άποψη του περιπτέρου του ΕΟΤ στην 20η Διεθνή Έκθεση ILTM 2021.   Η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας συμμετείχε στη φετινή …

15/12/2021 – Έκθεση ILTM Γαλλίας: Η Ελλάδα πρωταγωνίστρια στον τουρισμό πολυτελείας Περισσότερα »

14/12/2021 – ΕΟΤ: Προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην πολωνική αγορά

Η Κεντρική Μακεδονία και το Ηράκλειο Κρήτης βρέθηκαν στο επίκεντρο της εκδήλωσης B2B συναντήσεων «Greek Tourism Workshop», που διοργανώθηκε στην Βαρσοβία στις 9 Δεκεμβρίου με μεγάλο χορηγό τον ΕΟΤ, καθώς τα τελευταία χρόνια η Πολωνία έχει εξελιχθεί σε μία από τις δυναμικότερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού προς τη χώρα μας.  Η Κεντρική Μακεδονία ήταν ο τιμώμενος …

14/12/2021 – ΕΟΤ: Προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην πολωνική αγορά Περισσότερα »

09/12/2021- Βελγικές και Ολλανδικές τηλεοπτικές και διαδικτυακές παραγωγές προβάλλουν τον ελληνικό θεματικό τουρισμό

Τρεις δημοφιλείς Βελγικές τηλεοπτικές παραγωγές και μια Ολλανδική διαδικτυακή δράση παγκόσμιας εμβέλειας, προβάλλουν την πληθώρα των εναλλακτικών δραστηριοτήτων ευζωίας και εξατομικευμένων εμπειριών θεματικού τουρισμού που προσφέρει η Ελλάδα, με ασφάλεια, ποιότητα και αυθεντική ελληνική φιλοξενία.     Τα γυρίσματα των παραγωγών, έγιναν σε Χαλκιδική, Ικαρία Κρήτη και Σίφνο με την υποστήριξη της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Κάτω …

09/12/2021- Βελγικές και Ολλανδικές τηλεοπτικές και διαδικτυακές παραγωγές προβάλλουν τον ελληνικό θεματικό τουρισμό Περισσότερα »

08/12/2021- Virtual B2B Roadshow του ΕΟΤ για προώθηση της Ελλάδας στην Κίνα

Με κεντρικό στόχο την περαιτέρω σύνδεση των Ελλήνων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου με στελέχη της κινέζικης αγοράς, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνα διοργάνωσε από τις 22 έως τις 25 Νοεμβρίου διαδικτυακό Virtual B2B Roadshow, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Κίνας.       Στο ελληνικό virtual περίπτερο συμμετείχαν 45 συνεκθέτες, μεταξύ …

08/12/2021- Virtual B2B Roadshow του ΕΟΤ για προώθηση της Ελλάδας στην Κίνα Περισσότερα »